[Emulação] RyujiNX 1.1.147

Ryujinx é um emulador de Nintendo Switch de código aberto, criado por gdkchan, escrito em C#. Este emulador visa fornecer excelente precisão e desempenho, uma interface amigável e construções consistentes. Foi escrito do zero e o desenvolvimento do projeto começou em setembro de 2017.

Melhorias da Semana

Na ultima semana o RyujiNX teve algumas atualizações em varias melhorias visuais e por debaixo dos panos, sendo assim seguem quais são suas melhorias e as datas das atualizações:

RyujiNX 1.1.147

1.1.143 – 2022-06-10

Fixed:

  • Fix instanced indexed inline draw index count.
    • Fixes index count used on the draw passing the count for a single instance.
    • Fixes performance issues in the 3D sections on Genkai Tokki Moero Crystal H.

1.1.144 – 2022-06-11

Fixed:

  • Ignore ClipControl on draw texture fallback.
    • Fixes some games rendering upside-down on AMD and Intel graphics cards, such as Moero Chronicle Hyper. Nvidia is unaffected.

1.1.145 – 2022-06-11

Fixed:

  • Allow concurrent BSD EventFd read/write.
    • Fixes a regression in Diablo II: Resurrected where the game would just hang on a black screen on boot.

1.1.146 – 2022-06-12

Fixed:

  • Less invasive fix for EventFd blocking operations.
    • Return to single-thread approach for handling sockets.
    • Fixes issues in some games (Pokemon Sword/Shield) where a Hipc response error would crash early into launching.

1.1.147 – 2022-06-14

Fixed:

  • Support Array/3D depth-stencil render target, and single layer clears.
    • Fixes missing crowd in Mario Strikers: Battle League.

Caso queira saber como configurar o emulador siga nosso guia aqui e o download pode ser feito aqui:

Download

[Emulação] RyujiNX 1.1.147
Rolar para o topo